Încrderea

„Încrederea înseamnă să te ții de cuvânt.

Încrederea înseamnă loialitate. Față de celălalt, de familie și prieteni și față de echipa și compania din Halotestin buy in USA online care faci parte.

Încrederea înseamnă integritate. Și mai înseamnă și competență, încrederea că ai la propriu talentul, abilitățile, forța și sârguința de a realiza ceea ce ai promis.

Încrederea înseamnă discreție. Asta e ceva foarte valoros la un mentor care trebuie să știe mereu ce se petrece, dar care trebuie să fie văzut de către discipolii săi și ca o persoană care le respectă intimitatea.

Poate că de aceea ideea că încrederea este o piatră de temelie a succesului în afaceri e atât de evidentă. Încrederea nu inseamnă să fii mereu de acord cu celălalt. Încrederea este fundația.

Un studiu realizat de Cornell University vorbește despre corelația dintre conflictul pe probleme de muncă și conflictul din relații (fricțiuni emoționale) în cadrul unei echipe. Conflictul pe probleme de muncă este sănătos și e important să ducă la cele mai bune decizii, însă se corelează puternic cu conflictul din relații, care duce la decizii mai proaste și la un moral mai scăzut. Ce e de făcut? Stiudiul concluzionează: clădește mai întâi o relație de încredere. Într-o echipă, dacă oamenii au încredere unii în alții, vor mai avea loc neînțelegeri, dar vor fi însoțite de mai puțină râcă. Când oamenii se găsesc într-o situație în care managementul dovedește multă integritate și știu că pot să se bazeze pe cuvântul oricăruia din management, se simt in siguranță. Iar când oamenii se simt in siguranță, nu vor să plece din echipă. Și dacă nu vor să plece din echipă, atunci ei vor face tot ce le stă în puteri ca să rămână în echipă.

Stabilirea încrederii este o componentă esențială a ceea ce se cheamă siguranța psihologică dintr-o echipă. Siguranța psihologică dintr-o echipă este convingerea împărtășită a membrilor unei echipe că echipa este un loc sigur de asumare a unor riscuri interpersonale, un climat de echipă în care oamenii se simt confortabil să fie ei înșiși. Ușor de zis, greu de făcut.

Coach de trilioane de dolari-Bill Campbell

 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *