Etapele fiscalizării casei de marcat

Etapa 1achiziționați casa de marcat de la o societate autorizată.

Găsiți aici  https://i0.1616.ro/media/2/2621/33243/18136561/2/listadistribautoriz29052018.pdf

lista operatorilor economici distribuitori de aparate de marcat electronice fiscale cu jurnal
electronic, autorizați în ședința Comisiei de autorizare a distribuitorilor pentru aparate de
marcat electronice fiscale avizate tehnic.

Alegerea operatorului economic este foarte importantă. Incheiați cu el contractul de achiziție
Cheat Meals with Pro Bodybuilders w/ Errol Best place to buy Oral Moore anavar dosage for men the top 15 signs you’re a real bodybuilder – fitness volt
dar și contractul de servisarea casei de marcat. Cât timp veți presta servicii sau veți livra bunuri

care te obligă să deții casa de marcat veți colabora cu acest operator.

Etapa 2obtinerea numarului de ordine. Acesta se obține depunând in spatiul dvs virtual (SPV) formularul 801.

Etapa 3depuneți la ANAF un dosar cu documentele de mai jos:

  1. Copie cod unic de înregistrare (C.U.I.) ;
  2. Copie cod de înregistrare fiscală (C.I.F.). Doar plătitorii de TVA;
  3. Copie Certificat Constatator de la punctul de lucru;
  4. Copie Rezolutie O.N.R.C. pentru punctul de lucru sau activitați terți pentru servicii, comerț ambulant;
  5. Copie  MENTIUNI O.N.R.C. (daca este cazul)- pentru punct de lucru;
  6. Copie Dovada  Spatiu Punct lucru/Sediu  – contract inchirirere , comodat , proprietate etc.
  7. Copie CI Administrator.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *